10 January 2011

Majlis Malam Jasamu Dikenang

malam sabtu lepas, bertempat di De Palma Hotel, Ampang, ofis ku adakan majlis yg wajib tiap² tahun, meraikan pekerja yang dah bersara, & ini 1st time aku hadirkan diri, malas sebenarnya, tapi kali ni sebab saje² nak pergi...huhuuh...nak gak tengok syok mana gaya majlis tuh kan....

Artis undangan adalah Ramlah Ram (owww dah bertudung ye)...& Kajol Kelantan..huhuuh (sangat popular si kajol ni dengan majlis anjuran ofis ku, asal ada event je nak jemput Kajol ni.

Kajol ni adalah bukan perempuan tulen...huhuhu...tapi body & suara nya kalah pompuan tulen, camno tuh...all the body part telah totally women okeyyy....

Kajol atau nama sebenarnya, Mohd Hafiz, 19, yang juga Orang Asli suku Temiar dari Rancangan Penyusunan Semula (RPS) Orang Asli, Kuala Betis, Gua Musang, boleh nyanyi dengan suara sebijik perempuan & sangat nyaring...kang aku tunjuk video dia nyanyi plk...




& ahkak mlm tu brbaju merah, & tak tau ramai pulak yang merah.....



sempat lagi bergambor ngan kak ramlah....sama² merah kitorang...



hidangan malam tu, agak boleh tahan je la....aku sebat lauk je la....hhuh



kumpulan Barbola (penyanyi orang asli) , ni pun mana² event JHEOA, mesti jemput diorang...



majlis malam tu disempurnakan dengan kehadiran VVIP, Dato' KSU Kementerian kami, YBhg. Dato’ Ibrahim bin Muhamad.







kul 10.30 aku cabut balik rumah...hehehehhe....

2 comments:

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati