13 January 2011

Satay Ikan

ni...korang pernah makan tak, ala korang mana standard nak makan yang jual² atas moto tepi jalan ni kan...huhuh...ini masa sekolah rendah dulu selalu la aku beli, tapi dulu takut sebab dorang cakap tah apa yg dia guna buat satay ni, sekarang dah besar dh tak jumpa mana² yang jual, tapi stat kawen husband aku pulak igau, nampak je moto jual ni berenti nak beli, sampai aku plk tersangkut sama.....

ni tadi pi JPJ wangsa Maju, bawak kawan nak tukar lesen full, balik ke ofis nampak pulak moto jual ni, berenti la sambar RM3...hahahhaha....ni satu RM0.20 sen, kalau RM3 gamaknya 15 cucuk..haaaaa bukan aku makan sorang ye, bagi² kawan ofis sama la..

jom lunch...

9 comments:

  1. sy ingat kat terengganu je ada jual satay ikan ni..memang sedap.kalau sy suka letak sos pedas

    ReplyDelete
  2. salam singgah..

    sy pn suka sate ni.. sedapnya, dh lama x jupe benda ni.. meleleh air liur ni..

    maybe kna g wangsa maju gak cr ni..

    ^_^

    ReplyDelete
  3. wida, kat sini pun ada jugak la yg jual tapi kena carik, yg saya tau dorang ni jual merata²....ikut nasib je jumpa, selalu depan sekolah ada la, takpun kat tasek titiwangsa kadang2 ada, yang ni saya beli kat medan selera AU berapa tak ingat, dia berenti sekejap...

    miss : huhuhu, sekali dapat memang tak cukup 10 cucuk pun, saya pun 1st time beli dgn pakcik ni, org kelate, kebetulan dia berenti kat medan selera situ

    ReplyDelete
  4. waa. ! bestnyee .
    nak skit =,="

    ReplyDelete
  5. Dah lama tak rasa satay ikan! Knp Shag tak pernah jumpa dah skrg? Uhuk ;'(

    Entri terbaru Shag : Rumah-KU Pejabat-MU. Aik?

    ReplyDelete
  6. hehheheh...shag dk area mana, ala ciannya, meh akk pos kat shag...hehehe

    ReplyDelete
  7. efy : meh la datang sini akak belanjer..hhuhu

    ReplyDelete
  8. oo..begitu rupernya. tp kt trgnu ni byk..dah jadi mcm franchise pulak. merata-rata ada jual..dulu sebtg 10 sen jer..skrg 20sen

    ReplyDelete
  9. ni zaman kecik2 makan ar...sekejap je die bako! moh kte bako! kite bako je! hahahaha

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati