18 November 2010

Akhirnya..kepada Nya jua kita kembali

tazkirah waktu lunch...


tertarik & menarik bila dengar lagu dari Maher Zain...yang paling simple & syahdu...InsyaAllah....sekali dengar terus buat aku capai phone search & dOwnload...bila dah dapat terus main lagu tu berulang²...

ntah kenapa...lyrics dia betul² menyentuh jiwa aku...saat tu mengalir air mata tak semena²....terkenang kenangan lalu, terkenang perlakuan aku, terkenang segala² kisah suka duka aku sehingga la aku dh beranak pinak ni...

sedikit petikan lirik tersebut, sgt simple tapi menyentuh & menggegarkan jiwa rOhaniku....


Everytime you can make one more mistake
You feel you can`t repent
And that its way too late
Your`re so confused,wrong decisions you have made
Haunt your mind and your heart is full of shame

Don`t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side

Insya Allah 2x
Insya Allah you`ll find your way
Insya Allah 2x
Insya Allah you`ll find your way

Turn to Allah
He`s never far away
Put your trust in Him
Raise your hands and pray
OOO Ya Allah
Guide my steps don`t let me go astray
You`re the only one that showed me the way,
Showed me the way 2x
Insya Allah 2x
Insya Allah we`ll find the way

betol kan, kita semua ni, kemana hala tuju kita, saat kita rasa dOwn, rasa putus asa, rasa mcm dh lost tak tau nak buat apa, ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita, dekat dengan kita, kembali lah padaNya...mohon keampunan..Insya Allah...


p/s : korang pernah dengar kan..sedap kan....rasa nak dengar & hayati download je (link), tapi tggu la jap, 20 saat je, tak lama...




1 comment:

  1. Mmm...Lagu2 Maher Zain ni banyak yg menginsafkan kan....Mmmmm....

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati