23 November 2010

Kamu merindui saya tak ?!!

korang...rindunya kat korang semua....sekarang pukul 4.30pm, baru dapat bukak blog, dari pagi sangat busy...nak curik² update pon serius tak dapat....tapi apa boleh buat, blog ni hanya sampingan, saya masih ada kerja hakiki yang perlu di laksanakan...

tengahari tadi sibuk dengan urusan bank, nak tak nak kena pegi jugak sebab esok saya akan bekerja di Kluang, Johor selama 2 hari, jumaat baru balik K.L...tinggallah putera & puteri ku

tengahari tadi hujan sangat lebat, saya terkandas di Ampang Park, pukul 3 baru masuk ofis...muncung je mulut bOs...maaf bos bukan salah saya....hujan Rahmat Allah sangat lebat...

ehh...kamu kamu yang berada di Kluang, apa yang menarik di sana selain minum kopi di stesen kluang ye....tapi kalau aktiviti malam pegawai² ofis saya takde tempat lain dah...karaOke je la...korang yang kat kluang jOm kita buat² terserempak nak...huhuhuh...boleh saya belanja karaoke...




0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati