10 November 2010

kamu shemua jangan tipu shama saya...saya sudah faham !!!

kamu....heyy kamu...ya kamu lah.....berblOgging kerana apa??? jangan tipu takkanlah karna mau shuka shuka....mestilah salah satu sebabnya itu kan....ala...yang namanya NUFDANG...kan....ehhh ala apa namanya payah disebut...yaaa NUFFNANG....


iya kan?? jika namanya nuffnang mesti la karna uwang kan....jangan bohong.....karna saya juga begitu....shama lah kita kan....

tapi kamu semua ni mengerti apa yang di beri oleh nuffnang...ia maksudnya saya bagaimana untuk mendapatkan uwang...

apa yang dinamakan CPC...apa yang dinamakan BE...lagi...apa pula yang dinamakan ME...haaa...kamu shemua harus khatam dulu itu shemua....


jangan bagitau shama yang lain lain ya...karna saya juga baru tau...baru saja faham sesungguhnya bagaimana semua itu boleh kita perolehi.....


sedikit info yang saya sudah salin....baca ya !!!

****************
1. Pendapatan yang anda perolehi bergantung kepada jumlah purata pengunjung unik yang anda terima dalam minggu suatu kempen itu dibina.

2. Anda kemudian akan diatur ke “Tahap Kategori Blogger“ berdasarkan jumlah purata pengunjung unik anda.

3. Bagi setiap kempen, anda akan dibayar kadar yang tetap untuk setiap unit iklan. Jumlahnya bergantung kepada Tahap Kategori Blogger anda. Lebih tinggi tahap anda (atau lebih banyak bilangan pengunjung unik) maka lebih tinggi jumlah pendapatan yang anda dapat.

4. Segala maklumat mengenai Tahap Kategori Blogger dan jumlah pendapatan anda dapat dilihat melalui halaman Pendapatan CMS anda. Maklumat ini akan dikemaskini dalam tempoh 3 hari bekerja setelah suatu kempen iklan itu tamat.

***********************

Kamu kamu semua masih mahu maklumat lagi....masih belum mengerti??? mari ikut saya...kita pergi ke belajar dengan AMIZZAT...ya boleh kan amizzat....ajarkan kami shemua....





2 comments:

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati