07 November 2010

Sarapan apa pagi ni..


Salam dan selamat pagi rakan bloggers semua,korang dah sarapan..


Ni je sarapan kitorg anak beranak iaitu..jemput2 jagung manis cameron highlands..
Gila panjang nama..kebetulan semalam officemate aku datang rumah and dia ada la bagi jagung,strawberi,teh..

Bangun pagi tadi,tanyakan pada aqeef,nak makan apa,dia jawab..
" aaa,cekodok la.."
Mcm tau2 je memang aku nak goreng jemput2 pun pagi ni..

Oh maaf,entri bergambar masakan ni..aku bukan nk menandingi DTS - mat gebu ye,aku sikit pun tak layak kalau nak dibandingkan dgn dia..aku masak nasi pun tak pandai lagi..hari2 geledah blog dia belajar masak..

aku ni takat ikan bilis je tau,dia dah ikan jerung..eh melalut plak..

Ok..selamat menjamu selera..semua


p/s:eh sorry,aku tak tau la apa rupa entri aku ni kalau korang tengok guna pc/laptop,sbb aku update guna phone cabuk je ni..al-maklumlah..

1 comment:

  1. sarapan cekodok pon mantapp...hehe. ni ada tutorial mcamana nak buat backlink t. tp bukan dr sy la,dr otai.hehe..

    cara nak letak link dalam komen

    seeloknya klik preview dulu sblm publish..takut Xjadi kan.

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati