30 November 2010

Award Khas dari Shagcomot


saya dapat award ini dari Shagcomot...TQ bagi award untuk follower kamu....award ini diberikan khusus kepada follower nya sahaja...orang lain tak boleh ambik..hahahah...so sebelum ini award pertama sudah diberi kepada 50 follower pertamanya, dan kali ni, kepada follower ke 57 - 126 dia...dan saya adalah follower ke 64 (kan shag kan)....

dan follower² nye dipaksa untuk membuat entri ini...ahhahahah....tak tak, saya sangat terharu sbb shag sudi bagi award ni...tq tq tq shag...so wajib kena jawab soalan dari shag (hukum wajib kalau tak buat dosa tau - gila dasyat ko shag tros buat sebab takut...ehehehhehe)

soalan² maut dari shag :

-->> Nama penuh anda dan nama panggilan blogger anda.

**** halamak nama penuh pulak, ok saya bangga dengan nama saya yang diberi oleh parents saya, penat dorang pikir nak buh nama yang sedap & memberi makna..eh melalut, nama saya Faziela Noor binti Adam, sedap kan...& nama panggilan bLogger saya ialah, MUSH MOORA, tapi saya singkat kan kepada MUSH je, dah pakai nama ni stat tahun 2002 lagi, tapi tak menOnjol...

-->>Kenapa jadi pengikut belog ini [shagcomot]?

*** sebab dia comot...hahahhaha, eh tak lah sebab shag rajin menjenguk blog saya, & saya sangat menghargai semua yang sudi menjenguk blog saya, kita buat give & take la di sini kan shag kan...


-->> Apa kekurangan belog ini [shagcomot]?

-->> Apa pula kelebihan belog ini [shagcomot]?

*** alamak saya tak pandai nak mengkritik sebab saya ni pon baru je dalam berblOgging niyhh...saya bukan bagus sangat utk mengkritik orang, saya rangkumkan sekali la soalan ni ye, apa yang saya tengok semua dah ok, entri pon pelbagai, nak lOading pun tak berat, so thumbs up, teruskan menulis, kita sama² menegur ye...


so, tq again untuk shag yang comot, muahh muahhh...eh saya bukan lesbo, saya tulen bangggg....


2 comments:

  1. Kiki. Sebab tu taruk sewajibnya. Mula2 ingat nak taip seharusnya.

    Thanks dear. Sebab, buat entri khas ni. Sebab follow Shag ;)

    Jom, keep in touch :D

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati