22 November 2010

Saya terperangkap

Korang kat ner....mesti dh bersukaria lepak kt rumah...balik keje penat2 teros baring depan tv, seronoknya....

Aku dah terperangkap dalam kesesakan lalulintas...waaaa...giler jem nak masuk jalan kuching....sorry ter emo sebab memang saya tak biasa kena jem2 balik keje ni, sebab saya selalu merempit je, cilok sana sini, zup zap 15 minit dah sampai rumah..

Hurrmmm sian kat encik driver, dia lagi penat, karang nak singgah ofis dulu, sbb moto saya ada kat situ, pastu ada lagi dua passenger di belakang nak dihantar....

Sekali sekala pengasuh anak saya kena kerja overtime hari ni, owwhhh dia lagi penat seharian melayan kerenah anak2 saya, saya pulak terpaksa ambik lambat....

Eh taip nye taip dah sampai jalan ampang dah...bubye...saya dh nk sampai ofis dah ni, masa utk merempit balik rumah....yang tersayang sudah menanti...

Family firsttttt....








4 comments:

  1. itu la pasal, sebab dah takleh sabau la ni apesz...huhuh

    ReplyDelete
  2. salam ziarah sy dh follow awk t follow sy lak ye...rjin2 la sggh teratak sy

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati