24 November 2010

seronok dalam tidak seronok

Saya sangat serOnok...petang ni saya akan bertolak ke Kluang, serius saya suka kalau dapat pegi outstatiOn ke sana...sebabnye kami semua akan duduk di Pusat latihan JHEOA, Kluang...apa yang menariknya Kluang...

orang Kluang sila jawab...hahaha....takde lah...saya suka & wajib singgah di sini....





dan yang paling saya rindui, roti bakar ini...huhuhu


& yang tidak seronoknya, saya terpaksa tinggalkan hero² & herOin cute saya selama dua hari....tsk stk...


utk baca lebih lanjut...semuanya saya curik info & gambar disini....--->>> Kasyah



7 comments:

  1. moga berjaya and seronok jgn sedeh2 hehe.. wah lain mcm je roti dia.

    ReplyDelete
  2. uiks...xpenah lgi pegi sini..best ke dear?roti tu mcm best jee

    ReplyDelete
  3. @apesz,tq,roti dia mmg sdap

    @korang2 smua g la try,bak kata azman,mmg Sdap kan..kopi old pnye roti pn kalah..ntah le

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati