29 November 2010

BERANI MATI : BLOG AKU BEST !

huhuhu...ada aje bro BA ni...mcm² segmen dh di buat...kali ni segmen yang berani mati, korang berani mati??? aku tak berani tapi cuba untuk bersedia je.....






Sila ceritakan latar belakang blog dengan penuh rasa bangga sbb bukan semua orang boleh buat blog .. Pastikan TIDAK KURANG dari 100 patah perkataan ..

*** Latar belakang apakah??? hahah...sebenarnya ini hanyalah blog peribadi yang saya cipta untuk rujukan saya pada masa depan, kira macam diary online lah....selain tu mana tau nnti boleh di dedikasikan utk anak, cucu, cicit saya pula..time tu MUSH hanya tinggal memOry utk mereka sahaja..Juga sebagai bukti apa sahaja yang saya lakukan, mana tau ada dakwaan terhadap saya, sekian sekian, saya ada bukti apa yang saya buat, dimana saya pergi kann...kan....jangan harap boleh kenakan saya (ada ke???) itu sebagai persediaan je lah...blog saya adalah kegemaran saya, bila saya dalam kedukaan, bukak blOg, wahhhhh boleh ceria balik, sebab kawan² maya saya ada di sini...(eh cukup 100 tak mengOmel nih)...


Kategori blog ..

*** boleh dikatakan blOg saya ni macam² ada, kategori mixed stOry, saya mengOmel pasal kehidupan seharian, cerita lawaks, cerita nasihat, cerita bercerita lah....korang suka tak nak baca????


Usia blog ..

*** owwwhhh ini sangat mengecewakan saya....saya mula² berblogging pada APRIL 2009, so sekarang ni dah 1 tahun 6 bulan lebey kurang kan..kan...tapi kerana kekurangan info & 'M' utk meng 'explore pasal dunia blOgging ni, so saya ketinggalan jauh berbanding korang² semua kan...kan....sedeyyy...tsk tsk...so bermula bulan lepas saya merangkak untuk memulakan kembali apa yang tertinggal...dulu macam perasan sorang², bercerita macam perasan artis semua akan baca entri kehidupan saya...so sekarang dh ubah sikit²...suppOrt me k??


Tujuan buat blog ..

macam yang diceritakan di atas, selain tu tujuan asal buat blog kan sebenarnya BFF saya kat ofis sangat suka & teruja bila muka dorang terpapar kat blog, kira dah glamOur satu dunia la, sebab dorang takde blog² ni, tanpa memikirkan hati pembaca, ikut syOk sendiri je buat entri...tahapa hape...itu mula² dulu la...sekarang ni setelah menimbang kati segala perkara, ambil kira nasihat² blOgger terdahulu & of coz paling banyak rujukan dari blog bro BA tu lah....dulu tak fikir pasal side incOme, so lantak la blog aku kan, suka aku la, tapi dah tersedar bila terantuk dinding bulan lepas, juga especially yang memang special kepada cik puan nadia's, sebab dialah penyokong saya selama ni, jatuh bangun saya dalam bisnes, hahahah, semua² perkara la, dia yang mnjadi rujukan & penasihat saya...thanx a lot...nak cakap depan² malu, nak sms pon malu, nak BBM xde blekberi, so kat cni la i dedicate penghargaan ini ye....THANX a LOT my dear...

Apa yang bestnya blog anda tu ..
*** korang bagitau la apa yang best,kan kan...kalau tak best tak kan korang selalu masuk kan, walau satu dua kerat je kan...ada gak pembaca setia, pembaca senyap jangan la senyap, muncul kanlah diri..saya nak berkanalan...hehhehehe.....blog saya best sebab saya cakap best, boleh ke???


Sasaran trafik untuk tahun depan .. SEHARI berapa UV ?
*** wooohhoooo...ini tidak dapat dijangka lah....sekarang ni UV sangat ciput....so tahun depan saya nak celen UV blog BA boleh...hahaha nak 6ribu UV...huhuhuh...ko jangan berangan la mush, ko hengat ko Hanis Zalikha ke artis ke hape....blog picisan mcm ko jgn berangan (buat masa sekarang ni boleh berangan je la, akn ku cuba sedikit sedikit menaikkan)...ok ok serius jgn main²...target untuk tahun depan, ni kira macam azam baru lah ye, azam Tahun 2011, saya target sikit dulu paling teruk 500UV sehari...boleh??? kejor yob jgn tak kejor...


ok....cukup berani tak saya.....berani untuk kemajuan, kebaikan, apa salahnye kan...




12 comments:

  1. isk!
    malu i tau...
    terharu pon ada.. heeee~

    ReplyDelete
  2. bgus2 :)

    kita kena yakin dengan diri sendiri

    yey !

    ReplyDelete
  3. saya pon join jugak

    http://izamirridzwan.blogspot.com/2010/11/berani-mati-blog-aku-best.html

    ReplyDelete
  4. anda beranii....~ngeeee..tahniah..

    ReplyDelete
  5. @nadia : gatal la tuh nk malu2...huhhuhu

    @Hishyamuddin : Tq very much...

    @Nur Azila Ismail said : betol2....walau kadang kala perkara ini mbgkitkan isu2 sensitif, kena harungi jugak sebagai cabaran..wahh berfalsampah gitu...

    @nur : yeahhhh we'll can do it....bergabung...meletop...ooweeooo weee ooo..kita semua...bersama menggegar dunia...ehh melalut plk..

    @Izamir Ridzwan : yeahhhh sudah chekidout tadi....

    @cik mimmie : ngaaa...tq...tq....maluuu...saya sekadar mencuba....tak berani mana pon, juz nak menyelit kan diri jerr...

    @Puteri Iqa Izyan : tq sudi singgah, anda suka mush, klu suka singgah la selalu......ahakksss...

    ReplyDelete
  6. tahniah berani menyahut cabaran encik ben :)



    salam singgah. hai tuan rumah.
    miza datang balas kunjungan.
    thanks singgah blog miza.
    selamat berkenalan :)

    ReplyDelete
  7. saya pun berani mati....jom singgah blog saya...boleh kita berkenalan..

    ReplyDelete
  8. HHA..NICE BTL LAH BLOG KORANG...TERCABAR

    ReplyDelete
  9. Pergh~ Berani mati betul! Shag tak berani sebab, Shag tahu belog Shag tak boleh lawan korang punya belog :P Dah la baru sebulan lebih. Kiki.

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati