04 November 2010

otak sudahh kremmmm

yesss....ber akhir sudah sesi pertama untuk hari ini.......kerusi ditinggalkan tunggang langgang....laptop mao dikemas lagi..... & partner aku dh balik sbb dia mntak half day sbb dia seorg indian & dia nk sambut deepavali.....ehh kesemptan ni nk wish happy deepavali kepada u ols yg beragama hindu...& especially utk partner aku, Mr. Rasa Selvan, xpe aku akn handle semua ni, ko pi la cuti beraya dgn senang ati k....




ok satu hari berakhir dengan kesakitan kepala....hahhahahha......ni baru 10 org...aku ckp apa...ada 500 lebih staff kan...sooo....saya perlukan panadoll lepas nih......


IKLAN JAP......

" aduh sakit kepala la.....aduh sakit kepala ku - UPHAMOL 560 melegakan kesakitan kepala anda dengan segera "


hahahhahaha....weng weng...merengg

2 comments:

  1. hi nok....bz nampak...sakit kepala tampal koyok lah....hehehe...

    ReplyDelete
  2. mmg tgh bz kak lia,smpi la hujung thn ni..pastu thn dpn kna kjar agenda lain plak..letih otak btol...bla pnat2 pkir ni penyelesaiannya mkn je la kn..aduhaii

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati