22 November 2010

Kegilaan terhadap blog

saya sekarang ada di Infra, Bangi...Bengkel HRMIS Modul Penamatan Perkhidmatan....oleh kerana saya di tempat orang, tapi kerana kegilaan terhadap blOg semakin menjadi², saya tetap nak mengupdate walau sebaris ayat...Dan beginilah rupanya cara saya mengupdate....huhuhuhuhu




sikit je windows utk saya update blOg.....tsk tsk...takpe saya sanggup



p/s : kawan semua jangan lupa jOin 1st Give away saya ye....korang semua kan baik....kan kan kan....Meh Klik Sini ------>> Mush 1st Giveaway





4 comments:

  1. hahaha... ok la tu.. ciput untuk coverline.. hehehe

    ReplyDelete
  2. abang ben la yg ajar ni....klu kantoi tadi memang saya ckp ni saya punya sifu yang suruh....heheheheh

    ReplyDelete
  3. asal kn ade..kire ok r 2 kak..hehehhee..

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati