06 November 2010

Pengumuman Hari Raya Aidiladha

baru tadi diumumkan hari raya aidiladha adalah pada 10 zulhijjah 1431H iaitu 17 november 2010 (rabu)...
Korang smua beraya kat mana,tahun ni kali pertama aku beraya dgn mak aku pada kedua2 raya (paham ke ayat aku ni)..
Bukan apa,suppose raya puasa lepas aku raya di kmpung mentua tpi tak jadi blk sbb mlm sblm aku brcdang brtolak blk kelantan aku keguguran kn,so tak balik raya puasa ingat nk blk la raya haji ni kn,tpi husband plak x dpt cuti dh..

So tahun ni mcipta sejarah la konon aku tak blk beraya dgn mentua

Jadinya,bila adik iparku bgtau dia pn x blk sbb wife dia x dapat cuti,membuatkn aku lg xde hati nk blk sana,lagi pula skrang musim banjir di pantai timur kn..

So nadia,u raya dgn i lah ye..dtg masak rendang kt rmh i ye..huhu


3 comments:

  1. buat rumah terbuka tak?? leh makan rendang

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya aidiladha utk korg jugak..

    @shahazrin..xbuat rmh trbuka pn datang je la rmh,makan rendang org bujang ni ha..

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati