30 November 2010

Jangan lepaskan peluang keemasan ini...!!


umum sudah ketahui kan, yang CikguDahlia ada menganjurkan satu prOjek Disember DJ2B dan hari ni ialah tarikh penutup nya, aku dh lama tau tapi kekangan masa yang tidak mengizinkan untuk jOin awal²...takpe kan Cikgu still sempat lagi kan...




Projek Cikgu Dahlia ni mencari 31 blogger bertuah yang jOin segmen ini untuk diketengahkan di entri nya...hahahha, kira salah satu cara untuk membantu blOgger baru mcm aku untuk lebih menOnjol & tertOnjol...auuuwwww...

" saya nak sangat tersenarai antara 31 blogger itu kerana, melihatkan trafik cikgu dahlia yang mencanak membuatkan saya sangat kagum dengannya, jadi apabila ada peluang begini utk menaikkan blogger² baru ni, kita grab lah kan, janganlah kita sombong & dok sorang² mcm bagus kan.....

Cikgu Dahlia, saya rasa saya layak utk pemilihan ini kerana blog saya bukannya baru tiga bulan tapi berganda 5 x 3 bulan dari itu tetapi blog ini seperti blog bawah tempurung....saya baru nak up balik, dulu berbelog syOk sendiri jerkk...& salah satu kriteria yg membuatkan blog saya akan menambat ati cikgu ialah..taraaaaaaaaa



yee....itulah sahaja trafic saya dalam berblogging hari harian cikgu, agak kalau busy sikit tidak ber BW maka kuranglah trafic hari itu...trafik pengunjung yang boleh dikira dengan jari sahaja, tak payah pening kepala tengok angka yang besar²...sedeyyyy...tsk tsk tsk....

Jadi dengan perasaan terharu & banyak² berterima kasih kepada cikgu dahlia jika sudilah kiranya memilih blog saya diantara 31 bloggers itu nanti ye....segala perhatian & kesudian cikgu meluangkan masa mencemar duli di blog saya, di ucapkan berbanyak trima kasih...(skema tak?? menepati standard ayat rasmi nih kan..???) huhuhu



4 comments:

  1. salam singgah

    ade award tuh awk...sila ke belog ye

    ReplyDelete
  2. okay la tu. tak tengok lagi yang kita punya. haha.

    good luck!

    ReplyDelete
  3. gudluckk yer.. mesti db promote habis2 san..nt.. :)

    ReplyDelete
  4. hype..
    thanks singgah
    nk lepak lelame pun bole
    hehe

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati