27 November 2010

sudah boleh ber relaks relaks

yeepppp....letih balik semalam tak habis lagi....balik pulak rumah macam...huhuuh...paham2 je la kalau tggal hero2 kat rumah ni...nak harap herOin tu kecik lagi nak nolong......skrg sudah relaks2 sket baru stat online, dah kul 11, tapi mata plk dh ngantok....camno nak walking2 nih...

& thanx pada Mia sbb sudi terjah anak2 akak...huhuh....nak baby cOmel ye....kawen dulu kang datang carik akak balik....ok

eh BA ada segmen baru....segmen SSBA baru je tutup, x sempat nak buat entri, sbb 2 hari kat kluang laptop tarak, so segmen baru ni akan di jOin sbb xmo terlepas lagi....jap lagi gi terjah BA.





2 comments:

  1. hahahaha....kawen dulu oke...nnti cari akk balik...ehehe...tq sis

    ReplyDelete
  2. oh ye akk..thanks ek undi miaa

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati