30 November 2010

hari dah semakin lewat


malam ni saya sangat mengantuk, boleh tak saya nak tidur awal sikit, esok saya sambung berjalan2 ke blog korang ye.....rugi pulak rasanya, korang banyak citer2 best tapi tak berdaya dah mata ini nak ber BW...esok je ye saya sambung bersiar2...

sebelum tu terimalah gaya tidur yang paling sOpan & feminine dari anak perempuan saya.....SELAMAT MALAM SEMUA.....

Yiiiiihhahahaaaaa......waccchhhaaaaaa.............




owwwhhh gaya apakah ini sayang, tengah mimpi berkungfu dengan Uncle Bruce Lee & Uncle Jackie Chan ke????





3 comments:

  1. hihi ganazzzz nyeee dia tido...

    ReplyDelete
  2. @Azwani : itu la pasal, sama je gaya dengan bangnye...dua² tdo bersepah...kaki selalu naik muka kitorg...huhuhu

    haszuraidah : tq, ur daughter nuryn pun so cute...

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati