18 November 2010

apa cerita korang pi beraya semalam

semalam 1 hari tak berupdate blog aku..semua kerana kes berjalan beraya ke rumah sedara mara...balas dendam sebab raya puasa hari tu kena berpantang...

Raya Haji kali ni agak kureng perasaan ku di situ sebab husband ku kena kerja..huhuh...jadinya pagi² sudah ku tapaukan lauk pauk hidangan raya untuk mereka berdua yang bekerja...pergi berdua dengan aqeef je, si kecik aleisya tinggal ngan mummy ye...susah mama nak drive..huhh





inilah namanya sedia berkhidmat....berkhidmat untuk negara...huhuhu....selagi belum tutup mata...kerja kerja kerja...



balik dari pulapol, singgah kat masjid bawah rumah mak aku ni, saje bawak aqeef tengok orang sembelih lembu korban....

lembu yang dh mati disembelih ni berani la aqeef nak pi dekat....biri - biri yang hidup ni aqeef menjerit bila aku soh pi dekat usik...huhuhu




time berjalan kerumah sedara mara....aqeef adalah sangat nakal menjerit ke sana sini...bingit telinga aku...



aleisya dengan mummy & papa nya....ko manjakan la anak aku tu kak oii...kang dh beso sok dok melekat dengan ko je ler...takpe senang kerja aku...huhuhu



aleisya & cik mah (adik ku)


aleisya & mummy (kakak ku)




dah petang laju² balik rumah sebab masa untuk beraya dengan family husband ku pulak....

aleisya dengan maksu


sib baik aleisya dh stat ok bila orang lain nak dukung, klu tidak tu, dengan nenek dia pon sampai tercebek² dia nanges sebab takmo...



p/s : eh lapar la malam² ni....iiskkk dah² jangan pikir...diet diett..



1 comment:

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati