10 November 2010

perasaan apakah ini....

aku tak tau kenapa....rasa lain macam...selalu takde la macam ni....tapi kali ni perasaan tu lain sangat....sebelum2 ni tak ketara......

hurmmm...mula la aku tak senang duduk...nak taip entri ni pon dua tiga kali bangun...duduk balik...

eh apakah ini.....sampai bila perasaan ini akan berakhir....perasaan yang ku rasa ni lain sekali....tak dapat nak ungkap dengan kata - kata....

bukan aku seorang yang rasa camtu.....sampaikan aqeef pon berulang kali masuk bilik bertanyakan soalan yang sama....ahhhh nasib baik aleisya tidur nyenyak...tapi, pada mulanya pon aleisya meragam sedikit....mungkin dia pun dapat merasakan kelainan ini.....

perasaan seperti kehilangan sesuatu........sunyiii....eh lain la...betul tau....selalunya tiap - tiap malam kami sekeluarga berkumpul menonton televisyen bersama....tapi malam ni, lain macam sebab nya, husband ku kena kerja shift malam......huhuhuhuh.....



selalu tu ada je dia mundar mandir gi dapor, minum air, makan, basuh pinggan......malam ni tetiba pulak takde sapa nak basuh pinggan sebab "wife husband saya ni", dok busy bOdy berblogging....hahhahaha


(maaf - ini adalah entri merapu untuk hilangkan kebosanan)


eh korang dah makan.....lauk apa malam ni.....






0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati