10 November 2010

oowhhh...apa sudey jadi pada saya..

alamakk...apa yang sudey terjadi kepada saya....oowhhh entah kenapew saya punya cakap ada sleng omputihh....


seingat saya, malam tadiy saya tidak bermimpi apa apa yang buken buken....tapi owww entah mengapa lidah saya tengahari ini sudey menjadi sleng semacam ini...

oowww baru saya teringattt, pagi tadi saya ada makan sepinggan dishes yang ala - ala orang puteh....






yaaa saya memang pasti inilah sebabnya....huhuhuhuhuh





ini yang saya maakann breakfast tadi, sedikit kacang buah pinggeng, omellete dan rOti telurr....







yang ini husband saya punya maakann, oowww dia tidak suker itu omellete, jadi saya tukar kepada scramble egg, juga sedikit kacang buah pinggeng, dan rOti telurr....









p/s : tapi ni dah tengahari, pe nak masak ni, cuti2 macam ni, ni la kojenya ye tuan tuan dan puan puan.....suri rumah sepenuh masa.....masak lambat2 sket la...kenyang pagi tadi masih ada








1 comment:

  1. kak, u nak tau x?
    kat opis i, semua blog i boleh bkk KECUALI blog u. i pon xtau knp. tp bile nk bkk blog u, msti ada pop up window kuar..

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati