08 November 2010

saat aku hampir hampir putus asa berblOgging....

korang nak tau, aku dah lama berblOgging, hampir 1 tahun lebih dah...dan baru je bulan lepas aku betul² paham apa itu dunia blogging...

bila tengOk rakan² blogger yang jauh lebih juniOr dari aku berjaya dengan usaha & formula memasing...aku rasa rugi nye masa yang aku bazirkan selama setahun, berblOgging sorang² dalam dunia aku.....

setelah hampir 1 bulan aku berusaha, tapi hasil yang diharapkan masih lagi belum ada....

ye...saya masih baru, masih lagi di kira newbie....saya mula megkaji cara² mereka yang telah lama berjaya....walaupun begitu saya masih tidak jumpa formula tersebut....

setelah hampir² berputus asa, saya terjumpa dengan seorang blOgger ini, ye dia masih baru juga, tapi kenapa dia telah berjaya lebih berganda² dari saya....ye usaha, fOrmula & idea yang digunapakai oleh dia yang buat saya bersemangat semula...lagi² walaupun dia dikenali ramai, tapi dia tak lOkek ilmu, segala pengetahuan yang ada di kOngsi bersama newbie seperti kita² ni....

kerana dia lah.....walaupun saya sedih kerana entri saya tidak banyak yang sudi meninggalkan kOmen tapi, kerana kOmen & kata² semangat dari si dia...saya bersemangat semula...




huhuhuh....gila sopan buat entri.....wehhhh.....ni la dia...en. Ben la yang aku maksudkan....

thanx en. ben sebab sudi kOmen...ye itu yg membuatkan saya semakin bersemangat, x berjaya sepenuhnya macam en.ben 1/4 pon jadik la....

juga thanx untuk korang² sudi kOmen di entri² yang lain....untuk izamir ridzwan...thanx juga...


Sumber Inspirasi.....


p/s : ini bukan entri mengampu ye...sekian terima kasihhh...



7 comments:

  1. xde yg mengampu dear..
    mmg betol kata u tu.. I pon sama.
    cuma tak apa masing2 usaha lah k..;) semoga awak berjaya.

    ReplyDelete
  2. thanx sis icaziesyira..

    Apesz : ye,sy msih merangkak lg..skrg tgh usaha nk berjaya mcm korg2 sumer..

    ReplyDelete
  3. Kak jijah.. =(
    Olo.. Nadia bkn xnak komen... Nadia xsmpt.. Entry pon siapkan pkol 5 pagi.
    Mlm tdo awal. Pkol 6.45 da g keje..

    Wlau diriku xkomen, diriku xpnh xpnh belog mu walau shari..

    ReplyDelete
  4. relax...jgn risau..i pun bru gak...kita sokong each other k

    ReplyDelete
  5. wah thanx korang2 sumer,ni la entri aku yg plg byk menerima komen..huhu..cmni kna buat entri sdih2 cmni bru byk dpt komen..haha eh tak2..sy bergurau,serius sy mmg suka brgurau / brlawak..jgn yg ada ambik ati ye..thanx u guys..u guys rock..yeah support each other k

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati