03 November 2010

sedang meriki2 hp baru


sekarang ni aku sedang berangan utk ada 1 handphone yg mmpunyai fungsi yg sgt lite je...aku nk guna hanya utk online...bukak fb, gtalk, blogger..ym, eh apa2 lahhh...

sbb klu utk call 3G , hp sony ni dh ok dah segala...kamera pon ok la dah 5MP...cuma klu nk browse internet yg x syokkk....guna Opera mini x mmberi kepuasan sangat....boleh je pon nk online tapi x siyoookkkkk sangattt..


so buat masa ni aku masih lagi meriki2...

macam syookkk je tgk handphone niyyhhh

Nokia C3...fungsi dia ala2 mcm blackberry, tapi internet dia boleh masuk murah la...yg aku pki skang ni celcom mObile hanya RM38 sebulan & nokia C3 ni support mobile internet, so x perlu la aku nk sign up new plan dgn celcom kn...guna je nombor yg daftar skrng niyyhhh je...

ada gak kaler2 lain...



tapi aku nk menggedik pakai pink...ahhhhh cun sajaaa....

keypad dia adalah full QWERTY....yg mana mmberi keselesaan pada jari kita....macam blekberry la gak lebey kurang....ehhh korg nk tau lebey lanjut gugel je...belambak ada pasal handphone2 ni...kalau korg pn minat dengan C3 ni jom kasik sama2 gi cni....ada la yg rajin review pasal Nokia C3 neyyhhh....

p/s : motip buat entri pasal nihhh....wehh korg xde ke nk present kat aku natang niyyhhh...buat GA yg bagi handphone niyyhhh...konfem aku akn jOin laju2....ala murah je kat pasaran dalam RM500 ++ x pasti la berapa range price sbnr...karang2 gi riki kat ampang park ke....low yatt ke...





1 comment:

  1. akue dah riki dulu hege die..rm530.
    tak sure lagi nak sapu ke x..i pon nak kaler pinki tu!!!

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati