18 November 2010

masih dalam mood raya

morning korang..gila sakan punya raya smpai tak jenguk blog pon semalam, online guna mobile pon tapi jenguk² entri korang jer...nak hapdet sikit punya slow la...hari ni pi kerja pon mOod nak bekerja still non ado

semalam memang aku balas dendam berjalan ke rumah sedara²...kan masa hari rayapuasa tu aku keguguran...sudah jelas kn aku cerita dlm entri itu...

so semalam misi berjalan merata²....penat tak penat balik terus je ngOrok...petang sket baru balik rumah sbb adik ipar plk nak datang...ye kami beraya di perantauan la tahun ni...eh bukan kami mereka je...thun depan aku plk la yg beraya di perantauan...gilir² kan..

ehh...jap lagi la i hapdet beraya semalam, ni nak gi breakfast & ada keje sket nak buat...


1 comment:

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati