12 November 2010

kalau hujan waktu pagi...alamatnye...???

bangun pagi tadi area kuala lumpur & ampang hujan lebat, so mao takmao, boleh mmg tak boleh la kan....nak pegi keje mmg kena tggu hujan reda, baju ujan??? ada, tapi ada tak yang besar sket sbb stOk yg ada dalam bOx moto aku, dah sempit....


oowwhhh tidakkk....harus diet setahun...


ehhh....pagi ni suasana kat ofis lengang je....ke sebab kepOchi takde...huhuhu

boleh tak saya nak siapkan keje dulu, breakfast, nanti kejap lagi saya datang balik ye.....


huiiii...ni apa atas meja aku nih.....surat ke draft paper...banyak betul............




1 comment:

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati