25 November 2010

Apabila perasaan itu tiba

tika ini, saat ini, saya sangat sayu......perasaan itu datang balik....rasa serba salah...antara itu & ini.....tapi apa yg dapat saya lakukan......selalu rasa serba salah kan....tpi nak buat camne.....selagi belum tutup mata kerja...kerja kerja....huhuuuuh

sebenarnya, saya merindui si kecil saya....esok baru dapat peluk cium mereka....& yang sadisnya hari ni aleisya ada appoinment dengan klinik, enjit 8 bulan....haduyaiii...sib baik babah nya boleh diharap...hehehehhe





mama merindui korang semua.....





5 comments:

  1. cik mush..awak ditag untuk join contest baby & kids..sila tengok di blog saya untuk keterangan lanjut tentang contest ini..hadiah menarik menanti andaa! :P

    ReplyDelete
  2. @noona : tq,nti sy sgah ye,skrg ni kna kerja luar,laptop xde,ni pn online guna phone je..

    @notami : sbb sy skrg ada kerja luar di kluang 2 hari esok bru blk,thats why la..

    ReplyDelete
  3. xpe cik mush... :)
    saya ajk join sbb cik mush ade baby comel comel...mane tau kot kot nnti menang.. :)

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati