26 December 2010

500 Blog



berminat untuk disenaraikan di segmen terbaru BA 500 blog, klik sini -->> 500 Blog


saya mush, seperti yang tertulis pada URL blog ini, http://www.mushpunyer.blogspot.com , berblogging pada mulanya hanya suka2 untuk cerita aktiviti harian bersama kawan2 & keluarga. Kemudian lama kelamaan naik syok berblogging bila dapat kenal dgn rakan2 blogger di alam maya ni. Mush bekerja tetap di pejabat kerajaan di jalan ampang, anak dah dua, huhuhu, umur pun 2 tahun lagi cecah 30thn...

okeyyhhh, kepada yang join segmen 500 blog nanti, selamat berjaya....




9 comments:

  1. slm kenal dr mimiey...

    nasyieen.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. keep blogging ye ^_^

    salam perkenalan d cik eyqa

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan.
    (dari segmen Ben Ashaari 500 Blog)

    jom join Peraduan Teka Kek Secret Recipe di blog saya.

    ReplyDelete
  4. salam


    cabaran kali ni mesti besh kan :)

    ReplyDelete
  5. salam kenal ....


    saya salah seorang dari segmen ni ...


    jenguk saya balik eyh !

    http://myraayreenmurshemellow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. salam kenal dr papa mifz yer..:)

    ReplyDelete
  7. slmt thun baru...jom jalan2 kat blog akak..aka dah follow kat sini..k..daaaaaaa

    ReplyDelete
  8. mamat pun dh join..
    salam perkenalan..

    mamat dh ada blog baru..
    http://luahan-hati-matika.blogspot.com/
    jangan lupa follow aw..

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati