08 December 2010

terima kasih kepada yang sudi



" ha, ni nak cerita pasal follower la tu, tak habis2, baru sekerat mcm tu dah kecoh, nak bangga, eh ramai lagi bloggers yg follower nya dah beriban sikit tak heran lah....ini baru 300 dah kecoh...."


hallo kawan, kalau nak banding dengan bloggers yang dah beriban tu aku pn tak heran, tgk la pulak berapa lama usaha dia tu, bila nyer dia stat blogging...berapa lama nak dapat smpai beriban tu...ni cerita aku, bukan cerita dia, sekurang2 nya aku berusaha untuk meningkatkan taraf blog aku & aku sikit pun tak paksa mereka untuk memfolow, semua ni atas usaha aku selama 1 bulan setengah (start bangkit kembali), yang hanya kadang2 1 hari 1 entri je, dan cerita merapu meraban kan...BW pun tak selalu, so aku bangga dengan usaha aku. Dan bagi aku ni satu cara aku hargai mereka yang sudi follow aku kan.

so, kita semua sama2 berusaha, jadi tak patut timbul isu2 ini...ok...peace

tq kepada semua yang sudi mem folow MUSH - ngOmel, ngumpat & mengata ye....kita semua sama2 nak membiak kan, bukan besar mana pon dunia blogger nih...kan kan...


p/s : pehal datang emo pulak ni...heee...


p/s/s : tq juga kepada cik gallus, sudi follow saya...kamu melengkapkan 300 follower saya..



cute je header dia, kau cOmment aku skOdeng...huhuh

eh, cik gallus siap ada watikah...baca la kat sini kalau nak tau { link }




8 comments:

  1. tak sangke pulak jadi follower ke 300..thank sebab promote ;D

    ReplyDelete
  2. sama sama cik mush....pelukkan anak cik mush untuk noona...hehehe...comel anak cik mush...semoga ad yg lagi comel akan datang...:)

    ReplyDelete
  3. @cik gallus, semuanya kebetulan kan...huhuhu, tq sudi follow

    @noona : aiiyakkk comel ke, tq tq...nak buat lagi??....woohhhooo....tggu la yg kecik ni sekolah dulu...hahahhaha tak larat dik non, sekali beranak je mngembang tak hengat, dua kali beranak lagi kembang, ni ekau nk soh den tambah yang ke tigo...huiiiii, mau macam kobau badan eden nnti...heee

    ReplyDelete
  4. aah kan..klu nk lebih kne la usaha lebih..tp kan serius dya kagum betul dgn org2 yg ramai follower..walau pun ada org ckp apa la sgt dgn bilangan follower tu kn..tp rs di hargaikan bila org follow kite..hihi..anyway thanx sbb follow dya..haha tetibe menyibuk kat sini..

    ReplyDelete
  5. tahniah dah 300 follower..happy blogging :)

    ReplyDelete
  6. Hidayah Deiya Aledruce : betul tu, sekurang2 nya usaha itu ada kan

    cik tomato : tq, u pn apa kurang hebatnya

    Myaby : ngaaaa, tq

    ReplyDelete
  7. congratz! Kira ok la tu... bukan senang nak dapat 300 followers tu...

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati