23 December 2010

Konvokesyen di UM

minggu lepas, ku cerita nak pegi UM kan, ikut konvo abang ku, tapi tak pergi pon...so nak show off gambar2 mereka, tapi aku takde....tsk tsk





ni abang aku konvo tapi sapa yang lebeyhhh ni....ye i sangat jeles sebab ini bukanlah wife dia, tapi adalah emak saya yang sudah berumur 55 tahun, lagi 12 hari menjangkau 56 tahun....sangat jeles kerana mak saya kelihatan sangat muda, kalah anak dia niyhh...huhuhuhu....bak kata mak saya, hati kena baik senyum selalu baru terpancar ke muka, kalau hati bersih, muka pun nampak bersih, wal lah sangat berinspirasi mak i.....


gaya mak pakai jubah, serius, bukan aku je yg cakap, semua yang tengok gambar ni cakap mcm ni, "eh saerah nampak lagi muda pakai jubah, dah sama je mcm budak2 ni konvo," eleh suka la tuh mak...aku mencelah dengan nada cemburu...hahhahahah tak baik perangai buruk, mak cakap nanti muka tak seri...ooppss...hehhehe


stat habis abang ku melaram, semua pun sibuk la melaram sama...ye la bukan senang nak sarung jubah kan...huhhuhu


{ ni adik bongsu aku, tahun depan tingkatan lima, pakai jubah ni kena sound, dengan abang & kakak dia semua, kitorang nak ko pun berjaya dapat pakai jubah nanti }





{ yang kanan berkurung biru adalah wife abang ku, & kiri sekali adik ku, sedang mabuk pregnant, rasakan kau }





2 comments:

  1. OMG. nampak muda gile la mak akk..hehe..seyelsy...comel aje..ahahaa

    ReplyDelete
  2. terima kasih sebab singgah ya...

    dan tahniah juga sebab dah grad..(^_^)...

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati