01 December 2010

Lambang Salib Pada Clorets Infinity...???




macam² cara, macam² helah kan....so kita sebagai pengguna Islam fikirlah dengan bijak....jika diletakkan dalam pOket dan di bawa berjalan merata...seolah menggendOng 'tanda' itu kemana kita pergi....sebagai pendinding..?????







Sumber Lebih Lanjut { Oh! Tidak }




10 comments:

  1. uihh.. xsangka betol hamba.. rupenye ade ssuatu disebalik kota clorect tu..

    ReplyDelete
  2. ish ishhh macam tak percaya jer...teruknya....crack!
    comelnya aleisya...

    ReplyDelete
  3. ssib baik akak tk penah beli yg ni

    ReplyDelete
  4. huhuuhu...kene hati3 bila beli brg3 skrg..kdg3 xsedar terambil brg yg xhalal coz diletakkan bercmpur3 mcm kt satu supermarket ni..grrrr

    ReplyDelete
  5. ish..ish.. tak sangka.. sbb cik moon pun xpenah beli... kena hati2 klu beli sesuatu barang..

    ReplyDelete
  6. ishh tak sangka ..huhu.
    blog ni best..header menarik,LM suker!!!

    ReplyDelete
  7. @ kkorang semua, thanx sudi singgah, memang sekarang ni kita kena lebih berhati² membeli, dorang ni buat sekarang sekarang sembunyi², sorok² supaya pengguna tak perasan...

    @Lydia... tq sudi komen, iskkk header plak menarik ke, baru ingat nak tukar kasi lebih sopan sket...huhuhuh

    ReplyDelete
  8. thanks for sharing..
    lpas ni kena berhati-hati

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati