12 December 2010

Gesel payudara pada jurugambar

aiyakkkk...artis macam ni pun ada, kalau la desperate sgt tak perlu sampai macam tu, merendahkan martabat artis je...

**********************************

SUDAH lama sebenarnya Diva dengar cerita kurang enak tentang penyanyi wanita muda yang bakatnya dicungkil menerusi sebuah program realiti popular beberapa tahun lalu.

Kalau sebelum ini ada teman wartawan menyampaikan khabar 'kenakalan' artis itu, kali ini ia dialami sendiri kawan baik Diva iaitu seorang jurugambar sambilan.

Dia mengaku diganggu oleh budak hingusan itu di sebuah hotel baru-baru ini.

Kawan Diva yang sudah punya kekasih hati itu boleh tahan kacaknya dan ditugaskan oleh si bos untuk mengambil gambar penyanyi berkenaan bersama artis lain.

Barangkali pantang naluri mudanya tengok jantan elok rupa paras, dia tanpa perasaan malu terus menghampiri jurugambar kacak itu.

"Va, aku tak sangka langsung artis ini berperangai macam itu sekali sedangkan ada salah seorang ahli keluarganya yang menemani.

"Masa aku ambil gambar dia, artis ini berulang kali nak tengok gambar yang baru dirakam di skrin kamera aku.

"Alasannya, dia mahu tengok sama ada okey atau tak wajahnya yang dimekap tebal tu.

"Apa yang buat aku tersentak, sambil tengok semula gambarnya dalam kamera, dia boleh mendekatkan badannya dengan aku sampai kami bersentuhan cukup rapat.

"Aku ingat dia tak sengaja. Tapi bila dia mula menggeselkan payu daranya pada badan aku dan buat suara manja, apa lagi, aku terus jadi tak selesa," luahnya kepada Diva.



Diva:Belum pernah ada pengalaman berpacaran dengan jurugambar



Sumber : KOSMO online



5 comments:

  1. alahaiii..kemaruk sgt kawen aje la..huhu..hi sis..mia singgah sini..sory been so bizi lately..huwa..da bkground baru ek..eheh

    ReplyDelete
  2. err smpai cmtuh sekali =.="
    dgn kamera man pun bole
    hohohoh

    ReplyDelete
  3. perghh cerita panas dari MUSH ni..sapa kah artis tersebut??huhu

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati