24 December 2010

Sengal Zone : Saya Tak Ngantuk Lagi



tipu la kalu cakap aku tak ngantuk lagi, sebenarnya mata dah gila berat, sangap yang teramat sangat, tapi disebabkan sepanjang hari ni adalah sangat busy melayan ibu mentuhe & anak2 yang kemain lasak ehh nak main sampai tak reti nak tido pulak...jadinya sekarang ni lah masanya untuk menghapdet walau sepatah kata bila anak2 dah fengsan tertido kepenatan, pukul 12 lebih tadi dorang tido, so sangap ke tak, ngantuk tak ngantuk terpaksa gak gagahkan diri bukak blog...bukan apa, sebenarnya ada dua BE tengah menari2, tu yang semangat lebeh sket, eh tak, sebenarnya aku nak buat eksperimen, bila ada BE & kita aktif, so apa jadik...tu je....

sekali elok BW tengok plak dak sengal ni buat segmen, SAYA TAK NGANTUK LAGI, tu yang join, patut tajuknya, " saya tak tido lagi sebab ........" (hehehhehe, pandai2 je nambah)


kalau nak diikutkan, sebenarnya time ni memang aku dah buat taikmata, dah kering pon, sebab esok koje, tapi sebab taknak blog sunyi sepi tanpa khabar tu yg gagahkan diri gak tu.

ok, header yang sengal dah ader, entri yang sangat berkesan & berinspirasi sudah di taip, apa lagi yang tak cukup....& kepada dak sengal, eden bukan tahap sengal je nih, dah sangap, dah mamai, dah tahap kalau tido konpom ngorok tak hengat niyhh...so ko dah boleh tutup segmen dah, dah lebih 1.30 pun...hehhee...harap sudilah kiranya menerima entri saya yang terlambat nih....




3 comments:

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati