14 December 2010

terima kasih line HRMIS yang macam siput

pagi tadi semasa sedang bersemangat memulakan tugas, perasaan yang berkobar² ni terus hilang, bila line HRMIS hari ni tetap macam siput, & semalam hatta seminggu yang lepas jua. Apa itu HRMIS boleh rujuk di sini..

Disebabkan kerja saya di ofis setiap hari adalah mengadap sistem ini sahaja, jadi mata saya tidak akan lepas dari menatap skrin sahaja ye ( sbb tu pakai spek) jadi kamu jangan bandingkan saya dengan unit² lain ye, saya punya kerja tak perlu sibuk² macam kerani lain, buat surat, ambik fail itu ini, saya hanya duduk & menghadap skrin je ( sebab tu pung*** lebar - aiyyyaakkk)

jadi bila sistem tak ok, apa lagi, ber BW lah kita sambil mengharapkan line akan kembali ok. Dan terima kasih banyak² kepada line HRMIS yang tak ok sebab saya dapat menamatkan penjelajahan saya & menziarah kesemua rakan serumah saya di Bloglist Bro BA - DIA MENJELING


{ sorry incik BA pinjam sat print screen dah, tapi baru nak mintak kebenaran }


sebetul saya ada 50 nama blog dalam bloglist DIA MENJELING termasuk saya punya, jadi sehingga ke tengahari ini, saya dah menjenguk sebayak 49 rakan serumah saya, & telah ber rela hati memfollow kamu semua, tanpa paksaan ye, sebab kamu semua yang follow blog saya pun tanpa saya paksa kan. Untuk kamu semua harap sudi berkawan dengan saya, kita kan rakan serumah, jangan lah gaduh² kan, kalau ada tersilap kata semasa saya meninggalkan jejak di blog kamu, yang kamu tak suka tolong bagitau saya ye...sorry bebanyak...

Dan harapan saya agar line HRMIS masih tak ok petang ni supaya dapat saya menjelajah ke bloglist jiran saya pula di blog BA iaitu KU MENJELING...huii kalau camni hari² ramai la kawan saya nanti. kan kan



p/s : motif entri ini ialah nak bagitau : kepada mata yang menjeling PC saya di ofis, saya bukan mengulor ye, tak caya korang bukak HRMIS, line ok ke tak...kui kui kui


3 comments:

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati