18 December 2010

model cilik bergaya tapi tak mandi

heehee.....anak2 ku kalau pasal bergambar, yang merajuk boleh baik, yang masam boleh senyum..tapi dah kul 10 pun tak mandi lagi, selagi tak kena paksa, aleisya ye lah kan, mama dia yang tak mandikan lagi, si aqeef & sepupu dorang tu si nayli pun sama, selagi tak cakap pi mandi sekarang, takde maknanya nak mandi.

alamak aleisya tanyang perut....hehehhe....apa taknye deme deme ni liat nak mandi, mama dia pun tak mandi lagi...oooppssss...auuuwww...larikssss



p/s : nak masak mende la tengahari nih, tak jadilah ikut deme deme gi UM, konvo abang, karang panas2 kat sana aleisya tak selesa melalak, akak jugak yang susah dik non.













6 comments:

  1. padanla bau wangi akak tak mandi smpi sni... hehehehhee... akak.. masak tengahari ni sdp2 ek.. sy pun nak!! hehehehe..

    ReplyDelete
  2. huhuhu...yo la korang, budak2 kecik memang comel je tak mandi, yang omak eh ni ha...huhuhhu...kalau kamera tu boleh tangkap bau sekali, semua blog yang ada bukak tgk gmbar ni pn dapat bau...hhehehehe

    ReplyDelete
  3. comelnyee..geram3...hehehe...

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati