23 December 2010

Berlibur di Sunway Lagoon

semalam kami berlibur di Sunway kan, ingatkan hari kerja ye la takder ramai orang...sekali hambik ko, dalam keta lagi aku dah tepuk dahi...aiyyakkkk, cuba korang tengok kat kaunter tiket tu....seramai2 manusia, yang buat ramai tu kebanyakan nya tourist le...time2 ni la korang nak datang Sunway Lagoon niyhh...




baru parking nak turun kuar ke sana, sempat lagi snap barang sekeping dua



wahhh husband ku, kemain lagi pilih dok bergambar sebelah awek koboi tu..huhhhhu


ehhh...???? ok...ok takyah cakap aku paham sesangat...ye memang tak sama aku & header blog....lama dah nak tukar header tu, tak terbuat jer...itu header yang aku dah pakai dari pertengahan tahun lepas lagi...memang dah patut ditukar...baikkkk....



ok, kita layan gambar je lah...malas nak buat caption, korang pon bosan nak baca kan..aku bukan nye artis, huhuhuu, tsk tsk






datang dah sengal dua beradik nih.....husband2 sapa nih...ngaku cepattt......








kenalkah korang kpd gadis ini, blogger nadia empunya tuan tanah kedaung GA dari Paris, amboi aleisya besarnya gelak.





ok berbalik pada cerita asal, nak tengok tak gambar kitorang mandi manda pakai bikini....auuwww...seksi you....huhuhuh















takyahlah kang korang fengsan plak tengok lemak sana sini...hehehehe...ok cukup la satu sebagai pengubat duka...aleisya yang berbikini.....





ok cukup dah, cuma nak bagitau kepada yang rasa nak pergi sini, sukacita nak bagitau, bawak je makanan dari luar pon, cuma sorok sikit la dalam beg tu, bawah2, sebab apa, dorang tak check sangat beg, tengok gitu2 je, lagi satu tang pakaian masa mandi, pakai je suar tracksuit pon, takde sapa nak cek, masa mula2 plan nak gi sini, aku beria la bukak web dia, survey sana sini, ye la perancangan penting, aku memang suka buat preparation apa2 sebelum pergi sesuatu tempat, utk senang la...tengok dia punya rules, tracksuit tak boleh, suar katok pun tak boleh, tapi bila dah masuk dalam nih, yang mandi pakai seluar jeans pun ada...hurmmmm....bagus la jugak, maybe dulu la kot yang follow the rules sangat....agak dah byk komplen tu yg jadik longgar kot...



0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati