13 December 2010

"GiveAway EdY : Terbang Jauh-Jauh"


kali ni aku nak jOin GA dari blog Edy, sempena dengan 3 buah negara yang telah dilawatnya pada hujung tahun ni je. So syarat pun sangat mudah je, yg macam GA biasa2 kita tengok, maybe hadiahnye lain sikit. Senarai hadiahnye, boleh tengok disini, semuanya dari negara luar.

Bro edy ada tanya, kalau terpilih nak hadiah apa, aku takdelah demand sampai 5 kan, cuma kalau boleh aku nak fridge magnet, yang dari Padang/Bukit Tinggi....huhuh...sebab kawan2 opis yang ke luar negara semua bagi fridge magnet ni, so boleh tambah koleksi. Dari Singapore & Beijing aku dah pernah dapat, sebab tu kalau bro Edy sangat hensem & baik hati, boleh lah pilih yang cute2 utk saya....kikikiki

so, korang2 yang rasa nak dapat ole2 oversea dari bro edy, boleh lah jOin GA ni.


macam biasa, mereka2 yang akan di tag ialah

** nadia's : sebab baru2 ni pon dia ada buat 2nd GA hadiah dari oversea, yang GA Paris tu

**mia suka berangan : dak ni memang sangat rajin menghapdet & jOin GA








5 comments:

  1. thanks k sudi join giveaway ni...good luck...;)

    ReplyDelete
  2. mush.. wah join GA ye.. ni nur tag mush utk contest ni
    http://2nurhafiz2009.blogspot.com/2010/12/contest-terjah-dan-geledah-di-tahun.html
    ALL IN CONTEST

    ReplyDelete
  3. Edy : tq, jangan lupa buat2 pilih mush...huuhh, fridge magnet ye...

    nur : tq, rajin btol join contest kan, insyaAllah mush join

    butterflyana : tq, utk awak jugak

    ReplyDelete
  4. akhekheke...patut tersedak tadi..ehhee..tq sis

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati