18 December 2010

macam macam boleh buat bila bangun awal

biasanya, time cuti2 ni, bangun tak menetu masa, yer lah orang kata, time cuti ni la nak rehat, tapi hari ni, tak dapek, sebelum subuh lagi dah bangun, sebab mak & adik2 ada kat rumah ni, tido kat sini, pelik bin ajaib, hari ni dalam sejarah, bila mak aku 1st time tido rumah anak dia nih, ye la bukan tak sudi ke hape, tapi rumah aku & rumah mak bukan jauh no, kawasan kl & ampang je, so kalau kuar gi mana2 idok la sampai nak kena bermalam kat rumah aku, balik je tdo rumah kan.

Tapi sebab pagi ni abang aku konvo, so pagi2 subuh dorang nak kena gerak ke UM, tu pasal tido sini jer, abang yang konvo nape mak tak tdo rumah abang, sebab rumah abang & aku blok depan2 je dalam berek nih, so MIL abg aku ada gak, bagi2 la tido kan.

sekarang ni aku tengah berkira2 nak pegi ke tak, sebab en. suami kerja, jadi kang anak2 aku ni dua2 kerja "nak mama je" payah nak pegi kat pakcik makcik dia pulak...hurrmmmm, tapi kalau pegi, boleh gak pakai jubah konvo kali ke tiga...

pertama masa aku konvo tahun 2003, kedua masa adik ipar aku konvo 2009, ketiga melaram lagi masa abang aku pulak hari niyhh..pikir pikir..pegi ke tak...pegi tak pergi tak...pergi lahhh, lagipon UM tak pernah jejak lagi, sapa2 yang study Um kang kita jumpa...hehhehehhe


{ melaram masa adik ipar yang konvo }






0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati