12 December 2010

BEN ASHAARI BLOG LIST 2011

aiyyakkkk...jangan lepaskan peluang ini kawan2....moh le kita meng grab peluang yg ada depan mata, bro BA sedang dalam tindakan pengemaskinian bloglist nya lagi sekali. Dan yang special nya hanya khas utk blogger hujung minggu, eh macam tu ye...atau bak kata mendalam nya, hari2 kena jenguk blog BA sebab dah biasa dah, kalau weekend je ramai yg kureng jenguk blog kan....itulah maksud tersiratnya...jadi kamu2 yang menjenguk blog BA di hujung minggu je yang berpeluang...hahaha...betul ke telahan aku ni...


bro BA tanya :

1) Sehari berapa kali update ?

***** aku jawab : kebiasaanya adalah dalam 2-5 entri, 5 tu kalau dah kelambakan idea la maksudnya, tetiba idea datang mencurah2, kena2 pulak, time yang free, tu yg dapat sampai 5 entri atau lebih...

2) Sila jawab dalam 100 patah perkataan .. Kenapa nak berada dalam blog list di Blog Ben Ashaari ?

***** aku jawab : masing2 ada cara tersendiri kan, untuk mempopularkan blog masing2, samada dari segi gaya penulisan, cara penyampaian, cara tricky, & macam2 cara lagi, selain tu, tonjolkan diri di blog2 popular, secara tak langsung kita akan da pat tempiasnya juga. tak salah kalau kita berkongsi pembaca kan, aku baca ko punya, ko baca aku punya, aku suka kau, kau suka dia, dia suka kita, jadi bagi aku blog BA memang ada aura nya tersendiri, aura yang memang ada pada bro BA sendiri, jadi blog BA merupakan satu platform utk blogger baru menyelit & manfaatkan setiap peluang yang ada, samada secara tertutup atau terbuka, tanpa kita sedari kan....so bila dah berada di blog BA, tanpa kita sedari, bila kita rajin update, entri blog kita akan selalu berada di atas, kena pula tajuk entri memang menarik, secara tak langsung bukankah itu akan membuatkan pembaca / blogger lain singgah di blog kita....jadi sudah terang lagi bersuluh....(wahhhhhh gila berpuitis entri tarik pelancong ke malaysia nih...hhuhuh) agak2 cukup dah ke 100 p.p nihhhh...




0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati