28 December 2010

bikin kecoh beramai2

petang tadi masa kat ofis, dapat panggilan video dari abang aku, dorang menayang nyanyi karaoke beramai2 kat rumah mak aku, wahhhh bikin panasss ni, saje je bagi aku hot, dorang beli set karaoke baru, pastu nak bakar2 aku plk...ni tak boleh jadik, balik keje tros ajak husband pi rumah mak...hehehehhehehe, nak buat cane kitorang memang jenis keturunan penyanyi, dari atok lagi, penyanyi dondang sayang, turun kat mak, pastu kat kami la....


{dak nayli ni memang kemain dapat mic, lagu favourite 'Baik - baik sayang ' Wali Band}







gambar kami melalak tak yah la, kang korang fengsan...huhuhuh, nah ambik sekeping gambar adik aku, huhuhuhu

3 comments:

  1. hi mush....seronok nya berkaraoke....ada keturunan penyanyi rupanya...patut lah muka mcm familiar je...heee...tapi akak pun suka menyanyi gak....

    ReplyDelete
  2. cehhh, kak lia, familiar kat mana, heheheh....ada2 je, idok la sesedap mana pun suara ni, buat nyanyi kat bilik air lipas pun lari nyorok....

    ReplyDelete
  3. mana gmbr akak menyanyi plak?? tehehehehehe~ ^_^

    p/s: thanx sudi follow keen.. keen follow sini plak ea kak mush~~ slmt berkenalan kak~ ^_^

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati