19 December 2010

hari dah semakin lewat

lagi beberapa minit nak hari isnin dah, tapi aku baru je nak mulakan dengan entri pertama pada hari ahad, sori kawan2, busy yang tak hengat, hari ni hari mengemas sedunia, luar dalam rumah....huhuhu ( aku tipu ), kemas dapur je, buang sawang2...ni pun kalau ikut esok je baru nak jenguk blog ni, tak larat dah, buat keje sekejap anak mintak dukung, sambung lagi anak nak susu, abih camno nak siap cepat.

hurmmm sebelum terlupa thanx utk nadia untuk baju anak2 ku yg cute & pizza yang sedap walau budak despatch lambat anta, baru komen dah sampai depan pintu.

gambar pizza takyah la ye, kang ada yang terkeliur tros call pizza memalam buta nih pastu kecewa sebab pizza dah tutup...hhehehe

esok je ye aku jenguk rumah korang, serius tulang belakang aku dah rasa nak baring je..hehhehe selamat malam.







2 comments:

  1. gudnite sis... :)

    xpe2.. esok masih ade..

    ReplyDelete
  2. kikikiki! =)
    same2 kak jiji...
    nak beli baju utk anak sndri, blom ade lagi. beli utk anak2 buah la dulu. =)

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati