15 December 2010

Pelajar IPTA/IPTS pun boleh dapat Netbook Free dari TMNet


hurmmm tak habis² lagi aku nak promote pasal TMNet ni, kena bayar lebih nih...huhuhuh, gurau² je...apa yang aku tau la, kalau korang pelajar Diploma/degree, korang pun layak untuk pakej ni, tapi bukan macam pakej yang aku ambik ni, tapi ni pakej khas untuk student...



Cikgu Dahlia pun ada buat review pasal pakej ni, & dia dah dapat pun, atas nama adik dia yang masih pelajar.


untuk keterangan lanjut meh rujuk kat sini je..Streamyx Cool Uni Pack

apa² pun kenalah rujuk dngan TM dulu, kot dah takde pakej ni sebab dah lama gak la pakej ni launch...


4 comments:

  1. skrg tengah pakai netbook free la ni..mak saya punye..hahha

    ReplyDelete
  2. ika dah buat dah uni cool ne, awal bulan 5 baru ne, sebab hangen ngan celcom terminated terus,memang berbaloi, dpat plak netbook free..hehe=)

    ReplyDelete
  3. wah menarik...hrp2 ade lg...boleh usha utk adik..hehe

    ReplyDelete
  4. ooowwhhh...best kan, lagi2 pakai barang free, kalau kita kira² balik, untung je ambik pakej ni kan, berbaloi2, walau terikat 2 tahun..

    cik tom : try tanya dulu ye...kot dah habis promo niyhh

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati