17 December 2010

Saya Nak Join Segmen Review dari Cik Tom




Saya nak jOin segmen Review Blog dari cik tom, tak taulah dah cukup korum 30 ke tak, asalkan saya nak mencuba...thanks cik tom yang baik hati & masam masam manis macam tomato (ehhh...)

dalam banyak² entri cik tom, saya suka yang ini sebab entri mensyahdukan jiwa kacau (hehehhe), entri yang lain² semua pasal tips, banyak pulak nak copy, apa sahaja yang berkaitan tips la saya sangat suka.

sebelum ni saya baca je blog cik tom, jadi silent reader, tak boleh nak follow sebab... pernah saya terangkan di entri yang ini

jadinya sekali lagi terima kaseh buat cik tom sebab sudi nak review blog saya, bagi komen pedas² sikit ye....hheheheheh..TQ. Lebiu...

1 comment:

  1. hi mush..mush tersenarai no 23..sorry br jenguk..wah n3 tue cik tom suka gak..hehe


    cik tom plan nak buat review tue start 1/1/2011...tp ade blogger ckp lmbt...so cik tom still berkira2 balik utk mulakan bila..sbb skang cik tom agak busy..hehe...tp pe2 akan cik tom update/maklumkan dlm n3 ye :)

    thanks join ;)

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati