10 December 2010

Konsert Online myBSN



malam karang akan berlangsung konsert online myBSN kat tapak parking Wisma BSN, jalan ampang. Betul - betul depan ofis aku ni, so semalam lagi aku & BFF dah terjah kat sana ambik tiket free, tiket dia bukan apa, T-shirt merah yang ada gambar poster konsert ni je, so kalau nak masuk nanti kena pakai t-shirt tu baru boleh masuk. Tak sempat plak nak snap gambar t-shirt tu member aku dah bawak balik.

aku tak pegi sebab, takde sapa nak jaga anak aku..huhuh, takdelah, memang aku kureng sket nak pi konsert² ni, bersesak, bingit, aduhaiii.....bukan pilihan la, tapi kalau shopping ke, jalan² makan angin best..


tengahari tadi lepas tengok movie Hantu Kak Limah Balik Rumah kat KLCC on the way nak balik ke ofis, lalu la kat tepi BSN ni, semua krew² tengah buat last preparation untuk konsert malam karang, BFF aku singgah food court kat situ tapau nasik, so sempat la aku men snap serba sedikit pict kat situ.


{ pintu masuk ke konsert }



{ last setup kat stage }




untuk dapat pas masuk tu, korang mestilah seorang pemegang akaun BSN, bawak kad atm & diorang akan daftar kan untuk menjadi ahli myBSN dulu (secara online) baru la dapat poster & dua pas masuk (1 nama dapat 2 t-shirt merah myBSN)

tapi masa aku pegi semalam, dorang baru buka kaunter tiket tu, so kitorang tak daftar pon, pakat bagi free je t-shirt tuh...huhuhuhu, tapi bukan nak pegi pon...nak t-shirt semata.

Artis yang akan buat persembahan malam ni nanti, kumpulan SEARCH, Hujan, RESHMONU, Atilia, Beeha, TILU & banyak lagi la....korang rasa nak tengok tapi takde tiket, pi jenguk2 kat luar kawasan BSN tu, dapat dengar suara pun jadik la kan. heheehhe, tapi takyah la sampai camtu, yang tak berpeluang nak tengok live nanti korang boleh tengok online kat sini, http://apps.tonton.com.my/mybsn/



p/s : tadi baca blog Bro BA, giler hebat sebab Bro BA dapat undangan free² je dari pihak BSN sendiri, sangat best, Bro BA pon tak percaya yang dia dapat undangan tu...huhhh { link }





2 comments:

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati