07 December 2010

cepatnye masa berlalu.....

bila tengok anak2 aku bermain, tiba2 terdetik kat hati, cepatnya masa dah berlalu, terasa macam baru je aku & husband mendirikan rumahtangga, rupa2 nya dah hampir 4 tahun usia perkahwinan kitorang...moga Allah memberi rahmat & kebahagiaan pada rumahtangga kami....

owwhhh terlebih syahdu pulak, bila tengok anak2 semakin membesar, lasak, teringat pulak aku masa kecik dulu. Adik beradik 7 orang berderet2 kitorang masa kecik. Bila dah jadik ibu ni baru aku tau macam mana susah perih nye mak aku dulu membesarkan kitorang. Kalau sekarang ni aku rasa kadang2 penat & sedikit tercabar dengan perangai anak2, camana la mak aku kan menghadapi kerenah kami yang dulu kecik2 berderet2....lahir pulak rapat2....aku ni baru dua je anak.

Ya Allah moga anak2 ku menjadi orang yang beriman & berguna bila besar kelak, macam mana kami adik beradik menyayangi & menyanjungi ibu bapa kami, mcm tu lah yang aku harapkan pada anak2 aku nanti. Jadilah anak yang mentaati ibu bapa mu ni nak....aminnnn


NDASBDAFNCLjshskkddlkdkl <<<< ------- baru nak syahdu sikit, ni aleisya yang taip


kacau mama dia nak tulis entri ni, takpe lah nak, besar sok belajar rajin2 ye, jadi manusia yang berguna, dunia akan datang nnti semakin mencabar, keganasan sana sini, harap anak2 ku tidak lalai dengan duniawi.




1 comment:

  1. huhuhuhuh.....dah 4 tahun rupanya.....anak anak cik mushhh comel sangat.....semoga dapat ramai lagi eaa...

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati