15 December 2010

siapa yang bodoh sebenarnya

email yang saya terima tengahari tadi, di forward begini:


korang nak tau tak, gambar ni aku ambik kat dalam toilet LRT masjid Jamek, bodoh betol dorang ni, cara nak cebuk pun nak ajar, macam la kita tak tau.


****************************

kesimpulan aku, rasa nak je aku reply balik ke sender email tu, siapa yang bodoh sebenarnya?? dekat sini lah pentingnya bahasa inggeris dalam kehidupan kita, korang paham tak apa sebenarnya maksud sign kat toilet ni sebenarnya, dorang tampal ni sebab banyak hose dalam toilet tu yang rosak, kan ada jenis hos yang bentuk ring tu kan, kalau ditarik cepatla rosaknye, tu semua tu melibatkan kos penyelenggaraan dorang jugak.....




12 comments:

  1. yeah!! sokong mush!! rasanya org tu tak tau baca inggeris kot. dia tgk gmbr sahaja jd dia fikir mcm tu.... adeh~~

    (bengong tahap gaban lah org yg Xpandai cebok 2.huhu...)

    ReplyDelete
  2. hahahah....aku nak buat entri ni pon aku gelak tahap cipan dulu...dasar tak sekolah punya orang....

    ReplyDelete
  3. tgk pada nama suami tu macam kenal jea...

    ReplyDelete
  4. apadah!!.. camtu pun nak kena ada tutorial ker??

    ReplyDelete
  5. berbalas singgah n polo..

    erkk.xtau nk kata apo...ade tutorial pun susah..xde tutorial pun susah..apepun..tepuk dada tnye akal pikiran..he3..jgn jadi vandalism...

    ReplyDelete
  6. salam perkenalan mush

    singgah balas kunjungan, follow u

    hose dlm toilet mmg mudah rosak apalagi kalau ramai yg menggunakannya, gunakanlah dgn berhemah

    ReplyDelete
  7. macam gini punya olangpun ada ke..
    haiya..
    duduk di ulu ke?

    ReplyDelete
  8. hehe..macam2.tq singgah blog saya..

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati